Zespół ekspercki

ZESPÓŁ EKSPERCKI

I’M IN zrzesza cenione autorytety branży doradczej i coachingowej, osoby posiadające bogate doświadczenie w realizacji krajowych oraz międzynarodowych projektów szkoleniowych. Scenariusze gier, ich oprawę graficzną oraz funkcjonalności techniczne kreują we współpracy z coachami wybitni polscy programiści, artyści, graficy – najlepsze umysły gamingowe w kraju. Trzon zespołu marketingowego stanowią eksperci public relations, którzy od ponad 20 lat tworzą i wdrażają strategiczne projekty komunikacyjne dla największych światowych marek.

W projekcie uczestniczą m.in:

Beata Jacak-Drabik 

Od 1997 roku związana z rynkiem usług szkoleniowych – współwłaściciel firmy Benefactor. Doktorantka SGH – obszar badań “Przywództwo zespołowe”. Pełna energii, entuzjazmu i zaangażowania, wierzy w sens swojego działania. Obszary specjalizacji: projektowanie systemów prowadzących do wyższej efektywności, przywództwo i zarządzanie, zarządzanie zmianą, budowanie zespołu, motywowanie pracowników, komunikacja, wystąpienia publiczne, programy rozwoju talentów, projektowanie strategii komunikacyjnej, development center, outplacement, coaching. Inspirują ją odważni ludzie, którzy przez słowa i czyny mówią „nie” na bylejakość. Posiada liczne certyfikaty (Meredith Belbin, Paul Hersey, Verne Harnish).

Tomasz Knitter

Od 1996 roku związany z rynkiem usług szkoleniowych – współwłaściciel firmy Benefactor.  Wykładowca Politechniki Warszawskiej – w programie MBA. Z poczuciem humoru i z wiarą, że prawdziwe szczęście jest na wyciągnięcie ręki, dzieli się z innymi tak wiedzą merytoryczną jak i pozytywną energią. Obszary specjalizacji: planowaniu strategicznym i operacyjnym, zarządzanie zmianą, coaching zespołów zarządzających i indywidualny, budowanie zespołów, przywództwo i zarządzanie. Posiada liczne certyfikaty (Meredith Belbin, Paul Hersey, Verne Harnish).

Włodzimierz Burliga

Przez ostatnie 20 lat związany ze sprzedażą w kanale FMCG. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał miedzy innymi w takich firmach jak Reynolds Tobacco, Pepsico czy Nestle, przechodząc wszystkie szczeble hierarchii handlowej. Tworzył i skutecznie  zarządzał dedykowanymi strukturami sprzedaży. W ostatnich latach wspierał swym doświadczeniem przedsiębiorstwa B2B i B2C w tworzeniu strategi kanałowych i reorganizacji działów sprzedaży. W swym działaniu kieruje się zasadą, że człowiek to najistotniejszy czynnik sukcesu każdej Firmy.

Zbigniew Wilk

Właściciel agencji interaktywnej i reklamowej; w okresie 7 lat zrealizował ponad 120 projektów dla dużych, średnich i małych przedsiębiorstw; coach i trener NLP.

Justyna Dropińska

Architekt, grafik. Od 2008 r. związana z branżą reklamową. ​Specjalista ds. rozpoznawania potrzeb, analizy zachowań i budowania doświadczeń użytkowników. Mistrz NLP, strateg komunikacji w mediach społecznościowych. Organizator szkoleń zamkniętych i otwartych BRANDMAN Expert. Zaangażowana w projekty dla marek Orlen Oil, BP, HascoLek, Collian, POLOmarket, Wawel, Velux, USP Zdrowie.
Konkretna i lubiąca wyzwania. Każdy projekt traktuje z równym zaangażowaniem, ponieważ uważa, że
The big boats get the glory, but the small boats make the sailor„.